FAQ

Re-generation FAQ Klantenservice

Hoelang duurt de zending?

Wanneer je een bestelling plaatst op maandag t/m vrijdag voor 16:00 uur, versturen we het pakket nog dezelfde dag. Bestellingen die na 16:00 uur of in het weekend geplaatst zijn, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. In Nederland en België ontvang je het pakket binnen één werkdag. In drukke periodes kan het voorkomen dat je de levering na twee werkdagen ontvangt. 

Kan ik de levering van mijn pakket volgen?

Ja, je krijgt een Track & Trace code van PostNL toegestuurd via de e-mail. Heb je geen Track & Trace ontvangen? Dan kan het zijn dat we een oud of ongeldig e-mailadres in onze administratie hebben staan. Bel of mail Re-generation dan even om dit door te geven!

Krijg ik een factuur bij de bestelling?

De factuur van de bestelling krijg je de eerstvolgende werkdag toegestuurd via de e-mail. Heb je geen factuur ontvangen? Dan kan het zijn dat we een oud of ongeldig e-mailadres in onze administratie hebben staan. Neem contact met Re-generation op onder info@re-generation.nl

Waar wordt mijn pakket geleverd als ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent bij de bezorging van PostNL, zullen ze het pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit ook niet lukt, ontvang je een briefje dat ze de volgende dag nog een bezorgpoging zullen wagen. Op dit briefje staat ook een niet thuis code. Via deze code kun je op de website van PostNL of via de PostNL App kiezen uit opties voor het tweede bezorgmoment. Met deze code kun je kiezen om:

  • De bestelling op een specifieke datum te laten bezorgen
  • De bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen
  • De bestelling te laten bezorgen bij een PostNL afhaalpunt

Lukt het PostNL twee keer niet om het pakket te bezorgen, dan wordt het pakket retour gestuurd naar Re-generation.

Is het mogelijk om een bestelling naar het buitenland te versturen?

Ja, internationale verzending is mogelijk. Voor de exacte hoogte van de verzendkosten kan je het beste contact opnemen met info@re-generation.nl

Mag je de supplementen nog nemen wanneer de houdbaarheidsdatum is versterken?

Bij Re-generation garanderen we kwaliteit. Dit betekent dat de hoeveelheid ingrediënten die op het label staan volledig stabiel zijn tot de dag dat de houdbaarheidsdatum verstrijkt. Wanneer je het supplement bewaart in een donkere en vochtarme omgeving, dan kan het supplement ook kort na deze datum worden genomen. De werking van de nutriënten kan na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum echter afnemen.

Let op: Sommige pre-workouts kunnen klonteren, dit doet de werking niet afnemen! Het product kan los geschud worden om het weer tot poeder te krijgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling tot €75,- incl. BTW betaal je verzendkosten. Wanneer het afleveradres in Nederland of België is, zijn de verzendkosten €6,95 incl. BTW. Bij besteding van €75,00 incl. BTW of hoger betaal je geen verzendkosten. Voor landen anders dan Nederland of België gelden afwijkende verzendtarieven.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je hebt keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

  1. iDeal
  2. Factuur op rekening; je hebt 14 dagen de tijd
    om betaling
    over te schrijven.

  3. PayPal
  4. Creditcard (Mastercard en Visa)
Hoelang is mij bedenktermijn?

Je hebt het recht om je bestelling te herroepen binnen een termijn van 14 dagen. Vervolgens kan je de bestelling aan ons retourneren, mits de verpakking van het product ongeopend is. 

Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

Wanneer je een gedeelte of de volledige bestelling wilt retourneren, dien je Re-generation hiervan op de hoogte te stellen. Dit kan schriftelijk (brief met reden van retourneren bij je pakket), via de mail of telefonisch. Vervolgens kan je het pakket retourneren aan ons retouradres:

Re-generation
Meester Driessenstraat 2
5251RB Den Bosch

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de koper.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld teruggestort krijg bij een geretourneerd product?

We betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Het bedrag wordt binnen drie tot zeven werkdagen teruggestort.

Nog vragen of opmerkingen?

Neem contact met ons op voor meer informatie

CONTACT